آ

  • آرامش اضطراب برمبنای آیات قرآن کریم و مدیریت آن با رویکرد آرامش بخشی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1213-1225]

  • آموزش تعیین میزان معیارهای مشتری مداری در آموزش بر اساس دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1086-1096]

  • آموزش نقدی بر کتاب آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی [دوره 8، شماره 6، 1390]

  • آموزش شایستگی‌مدار آموزش مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس الگوی مبتنی بر شایستگی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1025-1038]

  • آموزش مدیران آموزش مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس الگوی مبتنی بر شایستگی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1025-1038]

ا

  • اخلاق پرستاری رابطه‌ی بین ارزش‌های فردی (ابزاری و نهایی) و حرفه‌ای در بین پرستاران بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1039-1050]

  • اخلاق حرفه‌ای میزان توجه کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه اصفهان به اخلاق حرفه‌ای بر اساس اصول اخلاقی کتابداران دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 795-806]

  • ادراک ادراک مدیران و صاحب نظران دانشگاهی در خصوص مؤلفه های مدیریت اسلامی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 997-1006]

  • ارزش‌های اجتماعی رابطه‌ی بین ارزش‌های فردی (ابزاری و نهایی) و حرفه‌ای در بین پرستاران بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1039-1050]

  • ارزیابی عملکرد ارایه‌ی مدل ارزیابی عملکرد برای ادارات بیمه‌ی خدمات درمانی با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن و آنالیز تاکسونومی: مطالعه‌ی موردی در اداره‌ی کل بیمه‌ی خدمات درمانی استان اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1146-1155]

  • استادان پایایی، روایی و برازش مدل پنج عاملی مقیاس قابلیت یادگیری سازمانی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1073-1085]

  • استانداردها استانداردهایی برای تدوین مقالات مروری در نظام سلامت [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1226-1234]

  • استناد رابطه‌ی بین شاخص‌های کمی و کیفی در تولیدات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ایران در پایگاه اطلاعاتی Web of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 842-851]

  • اضطراب اضطراب برمبنای آیات قرآن کریم و مدیریت آن با رویکرد آرامش بخشی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1213-1225]

  • اطلاع‌رسانی پزشکی قانون باروری پدیدآور در مورد تولیدات علمی محققان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس پایگاهWeb of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 766-773]

  • اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده‌ی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایگاهWeb of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 861-871]

  • افسردگی ارتباط بین سلامت معنوی و افسردگی در مراجعه کنندگان مبتلا به سرطان سینه در بیمارستان تخصصی سیدالشهدا(ع) اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1007-1016]

  • اقتصاد بهداشت مراقبت‌ها و سازمان رابطه مخارج سلامت و رشد اقتصادی در استان های ایران [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 918-928]

  • انتقال اطلاعات مطالعه‌ی قانون انتقال و پاسخ‌گویی الکترونیک بیمه‌ی سلامت و نظرسنجی امکان پیاده‌سازی آن در ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 900-980]

  • انگیزشها ارزشیابی ابعاد مسیر پیشرفت شغلی کارکنان حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 815-823]

  • ایران عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان‌های بهداشتی- درمانی دولتی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1199-1212]

ب

  • بخش مدارک پزشکی شناسایی نیازهای سطوح بلوغ سازمانی بر اساس «مدل بالندگی توانمندی کارکنان» در بخش مدارک پزشکی بیمارستان‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 762-765]

  • بخش مدارک پزشکی وضعیت مدارک پزشکی کامپیوتری شده در بیمارستان‌های منتخب شهرهای اهواز، اصفهان و شیراز [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 774-784]

  • بلوغ سازمانی شناسایی نیازهای سطوح بلوغ سازمانی بر اساس «مدل بالندگی توانمندی کارکنان» در بخش مدارک پزشکی بیمارستان‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 762-765]

  • بیماران بستری رضایت‌مندی بیماران بستری از خدمات ارایه شده در بیمارستان‌های دانشگاهی شهر اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1097-1103]

  • بیمارستان‌ها وضعیت چابکی بیمارستان‌های شهر اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1122-1128]

  • بیمارستان‌ها شناسایی نیازهای سطوح بلوغ سازمانی بر اساس «مدل بالندگی توانمندی کارکنان» در بخش مدارک پزشکی بیمارستان‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 762-765]

  • بیمارستان‌ها وضعیت مدارک پزشکی کامپیوتری شده در بیمارستان‌های منتخب شهرهای اهواز، اصفهان و شیراز [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 774-784]

  • بیمارستان‌ها تحلیل کارایی و تخصیص منابع به بخش‌های مختلف بیمارستان شریعتی اصفهان با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 938-947]

  • بیمارستان‌ها تأثیر نظام آراستگی سازمانی (5S) بر خدمات بیمارستانی در مرکز آموزشی درمانی 515 تخت خوابی امام رضا(ع) کرمانشاه [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1235-1242]

  • بیمارستان‌های آموزشی رابطه‌ی رهبری معنوی و کیفیت زندگی کاری کارکنان در مرکز آموزشی درمانی شهید هاشمی‌نژاد شهر تهران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1017-1024]

  • بیمارستان‌های تخصصی قابلیت بیمارستان‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه‌ی استقرار مشاوره‌ی پزشکی از راه دور [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 785-794]

  • بیمارستان‌های خصوصی سنجش میزان تاثیر عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش از دیدگاه مدیران و سرپرستان بیمارستان‌های منتخب خصوصی شهر اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1051-1062]

  • بیمارستان‌های دانشگاهی رضایت‌مندی بیماران بستری از خدمات ارایه شده در بیمارستان‌های دانشگاهی شهر اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1097-1103]

  • بیمارستان‌های عمومی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده برای بیمارستان‌های عمومی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1063-1072]

  • بیماری‌های مزمن بار اقتصادی و هزینه های سلامت ناشی از بیماریهای مزمن در ایران و جهان [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 984-996]

  • بیمه‌ی سلامت مطالعه‌ی قانون انتقال و پاسخ‌گویی الکترونیک بیمه‌ی سلامت و نظرسنجی امکان پیاده‌سازی آن در ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 900-980]

پ

  • پایگاه اطلاعاتی رابطه‌ی بین شاخص‌های کمی و کیفی در تولیدات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ایران در پایگاه اطلاعاتی Web of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 842-851]

  • پایگاه‌های اطلاعاتی تأثیر فن‌آوری‌های اطلاعاتی بر استفاده‌ی کاربران از خدمات مرجع: از دیدگاه کتابداران مرجع کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 884-893]

  • پایگاه‌های اطلاعاتی کتابشناختی وضعیت تولیدات علمی پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایگاه‌های اطلاعاتی Web of science و Scopus [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 824-834]

  • پرستاری رابطه‌ی بین ارزش‌های فردی (ابزاری و نهایی) و حرفه‌ای در بین پرستاران بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1039-1050]

  • پرستاری مقایسه‌ی سیستم‌های طبقه‌بندی مربوط به داده‌های پرستاری [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 852-860]

  • پرونده‌ی الکترونیک سلامت موانع اجرایی پیاده‌سازی پرونده‌ی الکترونیک سلامت [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 807-814]

  • پرونده ی الکترونیک سلامت تأثیر فن‌آوری اطلاعات در ارتقای نظام سلامت از دیدگاه کارکنان بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 835-841]

  • پزشکی قانون باروری پدیدآور در مورد تولیدات علمی محققان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس پایگاهWeb of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 766-773]

  • پژوهشگران قانون باروری پدیدآور در مورد تولیدات علمی محققان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس پایگاهWeb of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 766-773]

  • پست الکترونیک تأثیر فن‌آوری‌های اطلاعاتی بر استفاده‌ی کاربران از خدمات مرجع: از دیدگاه کتابداران مرجع کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 884-893]

  • پیشرفت شغلی ارزشیابی ابعاد مسیر پیشرفت شغلی کارکنان حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 815-823]

ت

  • تاکسونومی عددی ارایه‌ی مدل ارزیابی عملکرد برای ادارات بیمه‌ی خدمات درمانی با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن و آنالیز تاکسونومی: مطالعه‌ی موردی در اداره‌ی کل بیمه‌ی خدمات درمانی استان اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1146-1155]

  • تحلیل پوششی داده‌ها تحلیل کارایی و تخصیص منابع به بخش‌های مختلف بیمارستان شریعتی اصفهان با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 938-947]

  • تحلیل سلسله مراتبی ارایه‌ی مدل ارزیابی عملکرد برای ادارات بیمه‌ی خدمات درمانی با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن و آنالیز تاکسونومی: مطالعه‌ی موردی در اداره‌ی کل بیمه‌ی خدمات درمانی استان اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1146-1155]

  • تشخیص برآورد هزینه‌ی درمان و طول دوره‌ی بستری شدن با استفاده از رویکرد شبکه‌ی‌ عصبی [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 948-957]

  • تعهد سازمانی رابطه‌ی بین جامعه پذیری و تعهد سازمانی در پرستاران بیمارستان شریعتی اصفهان (مورد کاوی) [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1104-1111]

  • تغذیه تأثیر نظام آراستگی سازمانی (5S) بر خدمات بیمارستانی در مرکز آموزشی درمانی 515 تخت خوابی امام رضا(ع) کرمانشاه [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1235-1242]

  • تفکر فلسفی مقایسه‌ی میزان تفکر فلسفی با ویژگی‌های دموگرافیک مدیران بیمارستان‌های آموزشی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1129-1135]

  • تولید علم ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده‌ی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایگاهWeb of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 861-871]

ج

  • جامعه پذیری رابطه‌ی بین جامعه پذیری و تعهد سازمانی در پرستاران بیمارستان شریعتی اصفهان (مورد کاوی) [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1104-1111]

  • جراحی تأثیر نظام آراستگی سازمانی (5S) بر خدمات بیمارستانی در مرکز آموزشی درمانی 515 تخت خوابی امام رضا(ع) کرمانشاه [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1235-1242]

چ

  • چابکی سازمانی وضعیت چابکی بیمارستان‌های شهر اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1122-1128]

ح

  • حافظه‌ی سازمانی مدل حافظه‌ی سازمانی فرایند– محور، پیش نیاز اجرای مدیریت دانش در بخش‌های مدارک پزشکی [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 734-753]

خ

  • خدمات بهداشتی قابلیت بیمارستان‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه‌ی استقرار مشاوره‌ی پزشکی از راه دور [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 785-794]

  • خدمات مرجع تأثیر فن‌آوری‌های اطلاعاتی بر استفاده‌ی کاربران از خدمات مرجع: از دیدگاه کتابداران مرجع کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 884-893]

د

  • داده‌ها عناصر اطلاعاتی مورد استفاده در مراکز دندانپزشکی تابعه‌ی دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران و ارایه‌ی مجموعه داده‌های پیشنهادی در سطح ملی [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 872-883]

  • داده‌ها مطالعه‌ی قانون انتقال و پاسخ‌گویی الکترونیک بیمه‌ی سلامت و نظرسنجی امکان پیاده‌سازی آن در ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 900-980]

  • دانشجویان تأثیر استراتژی‌های مدیریت بر خود بر سطح نوآوری دانشجویان رشته‌ی مدیریت دانشگاه اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1112-1121]

  • دانشجویان نقدی بر کتاب آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی [دوره 8، شماره 6، 1390]

  • دانشگاه‌ها پایایی، روایی و برازش مدل پنج عاملی مقیاس قابلیت یادگیری سازمانی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1073-1085]

  • دانشگاه‌ها میزان توجه کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه اصفهان به اخلاق حرفه‌ای بر اساس اصول اخلاقی کتابداران دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 795-806]

  • دانشگاه‌ها وضعیت تولیدات علمی پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایگاه‌های اطلاعاتی Web of science و Scopus [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 824-834]

  • دانشگاه‌ها مقایسه‌ی اجزای سرمایه‌ی فکری در دانشگاه [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 976-983]

  • دانشگاه‌ها تبیین مدل معادله‌ی ساختاری تأثیر فرایند تبدیل دانش بر سرمایه‌ی انسانی در دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1136-1145]

  • دانشگاه‌ها معماری اطلاعات برای نظام مدیریت مبتنی بر رسالت در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1156-1168]

  • دندانپزشکی عناصر اطلاعاتی مورد استفاده در مراکز دندانپزشکی تابعه‌ی دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران و ارایه‌ی مجموعه داده‌های پیشنهادی در سطح ملی [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 872-883]

  • دین اضطراب برمبنای آیات قرآن کریم و مدیریت آن با رویکرد آرامش بخشی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1213-1225]

ر

  • رسالت معماری اطلاعات برای نظام مدیریت مبتنی بر رسالت در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1156-1168]

  • رشد اقتصادی رابطه مخارج سلامت و رشد اقتصادی در استان های ایران [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 918-928]

  • رضایت شغلی ارزشیابی ابعاد مسیر پیشرفت شغلی کارکنان حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 815-823]

  • رضایت‌مندی رضایت‌مندی بیماران بستری از خدمات ارایه شده در بیمارستان‌های دانشگاهی شهر اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1097-1103]

  • رهبری معنوی رابطه‌ی رهبری معنوی و کیفیت زندگی کاری کارکنان در مرکز آموزشی درمانی شهید هاشمی‌نژاد شهر تهران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1017-1024]

س

  • سازمان‌ها (بهداشتی درمانی) عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان‌های بهداشتی- درمانی دولتی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1199-1212]

  • سازمان یادگیرنده الگوی استقرار سازمان یادگیرنده برای بیمارستان‌های عمومی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1063-1072]

  • سرطان‌ها ارتباط بین سلامت معنوی و افسردگی در مراجعه کنندگان مبتلا به سرطان سینه در بیمارستان تخصصی سیدالشهدا(ع) اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1007-1016]

  • سرمایه‌ی فکری مقایسه‌ی اجزای سرمایه‌ی فکری در دانشگاه [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 976-983]

  • سرمایه‌ی فکری تبیین مدل معادله‌ی ساختاری تأثیر فرایند تبدیل دانش بر سرمایه‌ی انسانی در دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1136-1145]

  • سزارین ارتباط عوامل اقتصادی- اجتماعی با شیوع سزارین خودخواسته در زنان نخست‌زای مراجعه کننده به مرکز آموزشی درمانی نیک‌نفس رفسنجان [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 958-965]

  • سلامت آموزش مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس الگوی مبتنی بر شایستگی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1025-1038]

  • سلامت باروری ارتقای کارآمدی استفاده از نیروی انسانی در خدمات سلامت باروری زنان در ایران؛ یک تحلیل هزینه- خدمت [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 929-937]

  • سواد اطلاعاتی نقدی بر کتاب آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی [دوره 8، شماره 6، 1390]

  • سیستم اطلاعات بیمارستان تأثیر فن‌آوری اطلاعات در ارتقای نظام سلامت از دیدگاه کارکنان بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 835-841]

  • سیستم اطلاعات سلامت تعیین و ارزش‌دهی پارامترهای مؤثر در هزینه‌ی تولید پروژه‌های نرم‌افزاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 966-975]

  • سیستم اطلاعات مدیریت معماری اطلاعات برای نظام مدیریت مبتنی بر رسالت در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1156-1168]

  • سیستم‌های اطلاعاتی عناصر اطلاعاتی مورد استفاده در مراکز دندانپزشکی تابعه‌ی دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران، ایران و ارایه‌ی مجموعه داده‌های پیشنهادی در سطح ملی [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 872-883]

ش

  • شبکه‌های عصبی (کامپیوتر) برآورد هزینه‌ی درمان و طول دوره‌ی بستری شدن با استفاده از رویکرد شبکه‌ی‌ عصبی [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 948-957]

  • شیوع ارتباط عوامل اقتصادی- اجتماعی با شیوع سزارین خودخواسته در زنان نخست‌زای مراجعه کننده به مرکز آموزشی درمانی نیک‌نفس رفسنجان [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 958-965]

ص

  • صورتجلسات میزان رعایت قواعد نگارشی نامه‌ها و صورتجلسه‌های اداری دانشگاه علوم پزشکی همدان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1191-1198]

ط

  • طبقه‌بندی‌ها مقایسه‌ی سیستم‌های طبقه‌بندی مربوط به داده‌های پرستاری [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 852-860]

  • طرح‌ریزی بر اساس فعالیت‌های سازمان معماری اطلاعات برای نظام مدیریت مبتنی بر رسالت در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1156-1168]

ع

  • علم وضعیت تولیدات علمی پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایگاه‌های اطلاعاتی Web of science و Scopus [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 824-834]

  • علم‌سنجی رابطه‌ی بین شاخص‌های کمی و کیفی در تولیدات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ایران در پایگاه اطلاعاتی Web of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 842-851]

  • علم‌سنجی ترسیم ساختار انتشارات علمی تولید شده‌ی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایگاهWeb of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 861-871]

  • علوم اطلاعات مقایسه‌ی سیستم‌های طبقه‌بندی مربوط به داده‌های پرستاری [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 852-860]

ف

  • فرهنگ سازمانی رابطه‌ی بین جامعه پذیری و تعهد سازمانی در پرستاران بیمارستان شریعتی اصفهان (مورد کاوی) [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1104-1111]

  • فعالیت‌های اجتماعی فرهنگی تربیتی چالش‌های فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1179-1190]

  • فن‌آوری اطلاعات تأثیر فن‌آوری‌های اطلاعاتی بر استفاده‌ی کاربران از خدمات مرجع: از دیدگاه کتابداران مرجع کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 884-893]

  • فنآوری اطلاعات سلامت تأثیر فن‌آوری اطلاعات در ارتقای نظام سلامت از دیدگاه کارکنان بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 835-841]

ق

  • قرآن اضطراب برمبنای آیات قرآن کریم و مدیریت آن با رویکرد آرامش بخشی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1213-1225]

ک

  • کارآفرینی عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی در سازمان‌های بهداشتی- درمانی دولتی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1199-1212]

  • کارآمدی ارتقای کارآمدی استفاده از نیروی انسانی در خدمات سلامت باروری زنان در ایران؛ یک تحلیل هزینه- خدمت [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 929-937]

  • کارایی تحلیل کارایی و تخصیص منابع به بخش‌های مختلف بیمارستان شریعتی اصفهان با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 938-947]

  • کارشناس مامایی ارتقای کارآمدی استفاده از نیروی انسانی در خدمات سلامت باروری زنان در ایران؛ یک تحلیل هزینه- خدمت [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 929-937]

  • کارکنان رابطه‌ی رهبری معنوی و کیفیت زندگی کاری کارکنان در مرکز آموزشی درمانی شهید هاشمی‌نژاد شهر تهران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1017-1024]

  • کارکنان ارزشیابی ابعاد مسیر پیشرفت شغلی کارکنان حوزه ستادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 815-823]

  • کارکنان تأثیر فن‌آوری اطلاعات در ارتقای نظام سلامت از دیدگاه کارکنان بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 835-841]

  • کارکنان پژوهشی وضعیت تولیدات علمی پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایگاه‌های اطلاعاتی Web of science و Scopus [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 824-834]

  • کتابداران میزان توجه کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه اصفهان به اخلاق حرفه‌ای بر اساس اصول اخلاقی کتابداران دانشگاهی ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 795-806]

  • کتاب‌سنجی قانون باروری پدیدآور در مورد تولیدات علمی محققان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس پایگاهWeb of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 766-773]

  • کیفیت زندگی رابطه‌ی رهبری معنوی و کیفیت زندگی کاری کارکنان در مرکز آموزشی درمانی شهید هاشمی‌نژاد شهر تهران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1017-1024]

گ

  • گردشگری مرور سیستماتیک بررسی‌های انجام شده در زمینه‌ی صنعت گردشگری پزشکی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1169-1178]

  • گردشگری پزشکی مرور سیستماتیک بررسی‌های انجام شده در زمینه‌ی صنعت گردشگری پزشکی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1169-1178]

م

  • محدودیت‌ها موانع اجرایی پیاده‌سازی پرونده‌ی الکترونیک سلامت [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 807-814]

  • محدودیت‌های فنی موانع اجرایی پیاده‌سازی پرونده‌ی الکترونیک سلامت [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 807-814]

  • مخارج سلامت رابطه مخارج سلامت و رشد اقتصادی در استان های ایران [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 918-928]

  • مدارک پزشکی تأثیر نظام آراستگی سازمانی (5S) بر خدمات بیمارستانی در مرکز آموزشی درمانی 515 تخت خوابی امام رضا(ع) کرمانشاه [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1235-1242]

  • مدل بالندگی توانمندی کارکنان شناسایی نیازهای سطوح بلوغ سازمانی بر اساس «مدل بالندگی توانمندی کارکنان» در بخش مدارک پزشکی بیمارستان‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 762-765]

  • مدل‌های نظری مدل حافظه‌ی سازمانی فرایند– محور، پیش نیاز اجرای مدیریت دانش در بخش‌های مدارک پزشکی [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 734-753]

  • مدیران ادراک مدیران و صاحب نظران دانشگاهی در خصوص مؤلفه های مدیریت اسلامی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 997-1006]

  • مدیران بیمارستان سنجش میزان تاثیر عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش از دیدگاه مدیران و سرپرستان بیمارستان‌های منتخب خصوصی شهر اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1051-1062]

  • مدیران بیمارستان مقایسه‌ی میزان تفکر فلسفی با ویژگی‌های دموگرافیک مدیران بیمارستان‌های آموزشی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1129-1135]

  • مدیریت اسلامی ادراک مدیران و صاحب نظران دانشگاهی در خصوص مؤلفه های مدیریت اسلامی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 997-1006]

  • مدیریت اطلاعات مقایسه‌ی سیستم‌های طبقه‌بندی مربوط به داده‌های پرستاری [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 852-860]

  • مدیریت اطلاعات بررسی تطبیقی برنامه‌ی مدیریت خطر در مراقبت سلامت در کشورهای منتخب و ارایه‌ی الگو برای ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 894-899]

  • مدیریت بر خود تأثیر استراتژی‌های مدیریت بر خود بر سطح نوآوری دانشجویان رشته‌ی مدیریت دانشگاه اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1112-1121]

  • مدیریت بر مبنای رسالت معماری اطلاعات برای نظام مدیریت مبتنی بر رسالت در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1156-1168]

  • مدیریت تحول وضعیت چابکی بیمارستان‌های شهر اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1122-1128]

  • مدیریت خدمات بهداشتی وضعیت چابکی بیمارستان‌های شهر اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1122-1128]

  • مدیریت خطر بررسی تطبیقی برنامه‌ی مدیریت خطر در مراقبت سلامت در کشورهای منتخب و ارایه‌ی الگو برای ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 894-899]

  • مدیریت دانش مدل حافظه‌ی سازمانی فرایند– محور، پیش نیاز اجرای مدیریت دانش در بخش‌های مدارک پزشکی [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 734-753]

  • مدیریت دانش سنجش میزان تاثیر عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی مدیریت دانش از دیدگاه مدیران و سرپرستان بیمارستان‌های منتخب خصوصی شهر اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1051-1062]

  • مدیریت دانش مقایسه‌ی اجزای سرمایه‌ی فکری در دانشگاه [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 976-983]

  • مدیریت دانش تبیین مدل معادله‌ی ساختاری تأثیر فرایند تبدیل دانش بر سرمایه‌ی انسانی در دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی اصفهان و صنعتی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1136-1145]

  • مراقبت‌های سلامت بررسی تطبیقی برنامه‌ی مدیریت خطر در مراقبت سلامت در کشورهای منتخب و ارایه‌ی الگو برای ایران [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 894-899]

  • مرکز آکادمیک پزشکی وضعیت تولیدات علمی پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایگاه‌های اطلاعاتی Web of science و Scopus [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 824-834]

  • مرور سیستماتیک مرور سیستماتیک بررسی‌های انجام شده در زمینه‌ی صنعت گردشگری پزشکی [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1169-1178]

  • مشاوره از راه دور قابلیت بیمارستان‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه‌ی استقرار مشاوره‌ی پزشکی از راه دور [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 785-794]

  • مشتری مداری تعیین میزان معیارهای مشتری مداری در آموزش بر اساس دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1086-1096]

  • مصاحبه‌ها چالش‌های فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1179-1190]

  • مطالعه‌ی کیفی چالش‌های فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1179-1190]

  • معنویت ارتباط بین سلامت معنوی و افسردگی در مراجعه کنندگان مبتلا به سرطان سینه در بیمارستان تخصصی سیدالشهدا(ع) اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1007-1016]

  • معیارها تعیین میزان معیارهای مشتری مداری در آموزش بر اساس دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1086-1096]

  • مقاله استانداردهایی برای تدوین مقالات مروری در نظام سلامت [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1226-1234]

  • مقاله نویسی استانداردهایی برای تدوین مقالات مروری در نظام سلامت [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1226-1234]

  • مقاله‌ی مروری استانداردهایی برای تدوین مقالات مروری در نظام سلامت [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1226-1234]

ن

  • نامه‌ها میزان رعایت قواعد نگارشی نامه‌ها و صورتجلسه‌های اداری دانشگاه علوم پزشکی همدان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1191-1198]

  • نرم‌افزار تعیین و ارزش‌دهی پارامترهای مؤثر در هزینه‌ی تولید پروژه‌های نرم‌افزاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 966-975]

  • نشانه‌گذاری میزان رعایت قواعد نگارشی نامه‌ها و صورتجلسه‌های اداری دانشگاه علوم پزشکی همدان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1191-1198]

  • نظام‌های کامپیوتری مدارک پزشکی وضعیت مدارک پزشکی کامپیوتری شده در بیمارستان‌های منتخب شهرهای اهواز، اصفهان و شیراز [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 774-784]

  • نقد نقدی بر کتاب آموزش مهارت‌های سواد اطلاعاتی [دوره 8، شماره 6، 1390]

  • نگرش تأثیر فن‌آوری اطلاعات در ارتقای نظام سلامت از دیدگاه کارکنان بیمارستان شهید بهشتی کاشان [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 835-841]

  • نوآوری تأثیر استراتژی‌های مدیریت بر خود بر سطح نوآوری دانشجویان رشته‌ی مدیریت دانشگاه اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1112-1121]

  • نویسندگی قانون باروری پدیدآور در مورد تولیدات علمی محققان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس پایگاهWeb of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 766-773]

  • نیاز سنجی شناسایی نیازهای سطوح بلوغ سازمانی بر اساس «مدل بالندگی توانمندی کارکنان» در بخش مدارک پزشکی بیمارستان‌های دولتی شهر اصفهان [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 762-765]

  • نیروی انسانی رابطه مخارج سلامت و رشد اقتصادی در استان های ایران [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 918-928]

و

  • وضعیت اقتصادی- اجتماعی ارتباط عوامل اقتصادی- اجتماعی با شیوع سزارین خودخواسته در زنان نخست‌زای مراجعه کننده به مرکز آموزشی درمانی نیک‌نفس رفسنجان [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 958-965]

  • ویراستاری میزان رعایت قواعد نگارشی نامه‌ها و صورتجلسه‌های اداری دانشگاه علوم پزشکی همدان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1191-1198]

  • ویژگی‌های دموگرافیک مقایسه‌ی میزان تفکر فلسفی با ویژگی‌های دموگرافیک مدیران بیمارستان‌های آموزشی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1129-1135]

ه

  • هزینه بار اقتصادی و هزینه های سلامت ناشی از بیماریهای مزمن در ایران و جهان [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 984-996]

  • هزینه‌ها ارتقای کارآمدی استفاده از نیروی انسانی در خدمات سلامت باروری زنان در ایران؛ یک تحلیل هزینه- خدمت [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 929-937]

  • هزینه‌های تولید تعیین و ارزش‌دهی پارامترهای مؤثر در هزینه‌ی تولید پروژه‌های نرم‌افزاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 966-975]

  • هزینه‌ی بیماری بار اقتصادی و هزینه های سلامت ناشی از بیماریهای مزمن در ایران و جهان [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 984-996]

  • همکاری قانون باروری پدیدآور در مورد تولیدات علمی محققان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس پایگاهWeb of science [دوره 8، شماره 6، 1390، صفحه 766-773]

ی

  • یادگیری برآورد هزینه‌ی درمان و طول دوره‌ی بستری شدن با استفاده از رویکرد شبکه‌ی‌ عصبی [دوره 8، 7(ویژه نامه اقتصاد سلامت)، 1390، صفحه 948-957]

  • یادگیری سازمانی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده برای بیمارستان‌های عمومی ایران [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1063-1072]

  • یادگیری سازمانی پایایی، روایی و برازش مدل پنج عاملی مقیاس قابلیت یادگیری سازمانی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 8، (ویژه نامه ی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)، 1390، صفحه 1073-1085]